Direktlänk till inlägg 31 mars 2012

En vecka med mycket folk i rörelse..

Av emilochida - 31 mars 2012 19:20


Det har vart en bra vecka. Mycket folk i rörelse ute,mycket folk i butiken både som handlat och inne och kikar.

Många har vart inne för första gången. Vilket jag tycker är jättekul,jag tror att endel fortfarande har lite fördommar om second hand kläder som jag själv en gång i tiden hade. Många har önskat och efterfrågat vissa saker. Just nu är efterfrågan stor på sommar mössor och kepsar.

det har också vart efterfrågan på barnvagnar. Så kontakta mig gärna om du har en du vill sälja.

Det har i dag plockats fram tunnare hattar i butiken.. De flesta kostar 40 kr.

Det har även vart många som lämnat in kläder,så nu är det inlämingstopp på kläder tills den 18/4.

Lagret är just nu fullt så finns ingen plats för mer kläder=)


Jag har varit inne och jobbat endast en gång denna veckan,pga mina barn har vart sjuka och att jag har tillbringat en del på körskolan. Jag hoppas att ni fått god och fin hjälp ändå av mina vänner Caroline och Amanda som ställt upp och hjälpt mig när det har krisat denna veckan.


jag har gått igenom alla kläder som har kommit in denna veckan.. Men jag har inte hunnit ringa er alla. Så jag ber om ursäk, och ringer er på måndag fm.


Ha en fortsatt trevlig helg,och ta vara på solen och varann


Mvh cina


0761-738890

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emilochida - 16 oktober 2012 21:03

Denna veckan är det 2O kr Per plagg i strl 62,68. Gäller alla plagg, utom ytterkläder. Passa på att fynda en fin klänning till framtida kalas som nalkas nu under hösten, eller varför inte en fin skjorta inför jul och nyår?? Välkommen!! Såhär f...

Av emilochida - 13 oktober 2012 12:48

Hösten är verkligen kommen. Det är kallt ute. De märks av behovet på vinterkläder skor vantar och mössor. Jag säljer som bare den så vinterjackor overaller och termobyxor är varmt välkommet! Innan jag börjar skriva mer så vill jag be alla kunder ...

Av emilochida - 28 september 2012 10:08

God förmiddag på er! I morgon är jag på plats i butiken igen. Fått vabba hela veckan då våran pojk haft höstblåsor.. Jag vet att ni som vart inne i butiken har fått bra hjälp ändå..;-) I morgon när jag är på plats ska jag gå igenom alla påsar me...

Av emilochida - 24 augusti 2012 14:24

Hej på er i solskenet! Äntligen börjar hösten komma, de märks på morgonen innan solen är uppe och inte minst i butiken. Så himla kul att så många vill handla fina secondhand kläder, och alla dessa stammisar som kommer in flera gånger under veckan ...

Presentation


Välkommen till Emil och Ida. Vi köper och säljer begagnade barnartiklar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards