Direktlänk till inlägg 13 oktober 2012

Höstmarknad

Av emilochida - 13 oktober 2012 12:48

Hösten är verkligen kommen. Det är kallt ute. De märks av behovet på vinterkläder skor vantar och mössor. Jag säljer som bare den så vinterjackor overaller och termobyxor är varmt välkommet!

Innan jag börjar skriva mer så vill jag be alla kunder som har lämnat in kläder om ursäkt!! Förlåt för ni fått vänta.. Tempot i butiken har gjort att kläderna fått komma på andra plats.

Det blir bättre nu framöver, då jag ska ha Agneta i butiken som gör praktik här i tre månader.
Då hinner jag med allt jag ska hinna med.. Agneta har ni ju träffat flera gånger så det är ju ett känt ansikte.

Denna veckan har de planerats med veris ,inför modevisningen nästa helg. Tre söta flickor ska visa upp fina klänningar. De kommer bli Såå bra;-))

Ha de gott!
Cina
Jag lägger upp massa bilder på Superfina saker jag har i butiken!!
Kika på dem;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emilochida - 16 oktober 2012 21:03

Denna veckan är det 2O kr Per plagg i strl 62,68. Gäller alla plagg, utom ytterkläder. Passa på att fynda en fin klänning till framtida kalas som nalkas nu under hösten, eller varför inte en fin skjorta inför jul och nyår?? Välkommen!! Såhär f...

Av emilochida - 28 september 2012 10:08

God förmiddag på er! I morgon är jag på plats i butiken igen. Fått vabba hela veckan då våran pojk haft höstblåsor.. Jag vet att ni som vart inne i butiken har fått bra hjälp ändå..;-) I morgon när jag är på plats ska jag gå igenom alla påsar me...

Av emilochida - 24 augusti 2012 14:24

Hej på er i solskenet! Äntligen börjar hösten komma, de märks på morgonen innan solen är uppe och inte minst i butiken. Så himla kul att så många vill handla fina secondhand kläder, och alla dessa stammisar som kommer in flera gånger under veckan ...

Av emilochida - 24 juli 2012 20:48

? babyvakt ?tenniskor i strl 25-26 ?gummistövlar i mindre strl ?Regnkläder ?höst jackor...

Presentation


Välkommen till Emil och Ida. Vi köper och säljer begagnade barnartiklar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards